COMPATIBILITA' SEMIASSI AXG-AHY-ACV T470

Motore, freni, trasmissione, frizione, cambio, e tutto ciò che riguarda la parte tecnica etc.
Catorcione76
Has thanked: 1 time

Re: COMPATIBILITA' SEMIASSI AXG-AHY-ACV T470

Messaggio da Catorcione76 »

funzionare funziona, ma io la ho trovata così, chi sa cosa ci ha fatto il mio predecessore
sicuramente aveva picchiato su qualcosa, ho trovato diversa roba piegata in basso a dx, clacson, staffe del paraurti, fennebbia rotto, segni di impatto sul paraurti
Jamesempit

Legalny salon gier z Totalizatorem – Do 550 darmowych spinów i bonus aż do 13 750 zł

Messaggio da Jamesempit »

Odkryj salon gier na automatach online z licencją Totalizatora — do 10 000 zł + darmowe spiny! Graj legalnie z licencją Totalizatora Sportowego — wejdź i zacznij grać i aktywuj pakiet powitalny! Oficjalna aplikacja Totalizatora oferuje paczę startową z dopłatą i spinami — pod nadzorem urzędu. Legalna rozrywka — Salon Gier na Automatach zapewnia ochronę środków i turnieje slotowe. Chcesz grać w automaty? Platforma Totalizatora Sportowego daje Ci bonus do 13 750 zł — zarejestruj się i zacznij! Graj z Totalizatorem — Salon Gier na Automatach oferuje do 550 darmowych spinów i 24/7 wsparcie. Pełna ochrona gracza — pobierz aplikację i skorzystaj z oferty startowej!
Rispondi